Administratorzy
  • ks. Marek Otolski MIC – Proboszcz
  • Mateusz Roman – Radny

W razie jakichkolwiek problemów, czy wątpliwości prosimy o kontakt na: sale.stegny@marianie.pl

Najczęściej zadawane pytania – FAQ
Jakie kroki muszę wykonać, aby założyć konto użytkownika?
Aby założyć konto, przejdź ze strony głównej do panelu użytkownika, a następnie kliknij przycisk „Zarejestruj się”. Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wszystkie wymagane dane. W polu adresu e-mail zalecamy użycie konta w domenie Gmail: xxx@gmail.com, co może ułatwić potem proces logowania.
Po przesłaniu formularza Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez administratora. Gdy zostanie zatwierdzone, otrzymasz automatycznie wygenerowaną wiadomość e-mail z danymi do logowania.
Czy mogę zarezerwować salę bez logowania?
Aby zarezerwować salę, należy najpierw zalogować się do systemu. Tylko po zalogowaniu możliwe jest złożenie rezerwacji.
W zakładce „Sprawdź dostępność” na stronie głównej można jedynie sprawdzić aktualne obłożenie sal — z tego poziomu nie ma możliwości dokonania rezerwacji.
Czy mogę edytować złożoną rezerwację?
Nie, po złożeniu rezerwacji nie ma możliwości jej edycji. W takim przypadku należy anulować istniejącą rezerwację i złożyć nową z poprawnymi danymi.
Gdzie mogę sprawdzić złożoną przeze mnie rezerwację?
Wszystkie rezerwacje przypisane do Twoich grup znajdziesz w panelu użytkownika, klikając przycisk „Zobacz rezerwacje Twoich grup”.
Dodatkowo, zaraz po utworzeniu rezerwacji otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą jej szczegóły.
Czy mogę anulować rezerwację o statusie „oczekuje”?
Tak, możesz anulować rezerwacje utworzone samodzielnie przez Ciebie (dotyczące Twojej grupy) bezpośrednio w panelu użytkownika, o ile ich status nie został jeszcze zmieniony przez administratora.
Rezerwacje innych użytkowników z Twojej grupy są dostępne jedynie do podglądu – nie możesz ich anulować.
Czy w przypadku odrzucenia przez administratora mojej rezerwacji zostanę poinformowany mailowo?
Tak, w przypadku odrzucenia rezerwacji przez administratora zostaniesz o tym poinformowany mailowo.
Warto jednak pamiętać, że jeśli samodzielnie anulujesz rezerwację, system nie wysyła powiadomienia e-mail.
Czy system automatycznie anuluje niepotwierdzone rezerwacje? Co oznacza, że moja rezerwacja ma status oczekującej?
System nie anuluje automatycznie rezerwacji. Wszystkie zmiany statusów dokonywane są ręcznie przez administratora lub na wniosek użytkownika.
Rezerwacje o statusie „zatwierdzona” lub „odrzucona” zostały już rozpatrzone przez administratora.
Status „oczekuje” oznacza, że rezerwacja została zapisana w systemie i tymczasowo zajmuje dany termin, ale nie została jeszcze zatwierdzona.
Jak mogę dodać cykliczną/długoterminową rezerwację sali?
Taką operację może wykonać wyłącznie administrator. W tym celu należy skontaktować się z nim osobiście lub za pośrednictwem podanego wyżej adresu e-mail.
Czy użytkownik ma jakiś określony limit rezerwacji na tydzień?
Tak, każdy użytkownik ma przypisany indywidualny, tygodniowy limit rezerwacji. Oznacza to, że pula dostępnych rezerwacji odnawia się co tydzień.
Należy jednak pamiętać, że przekroczenie tego limitu skutkuje zablokowaniem konta użytkownika, co uniemożliwia tworzenie nowych rezerwacji aż do momentu odblokowania przez administratora.
Kiedy następuje reset tygodniowego limitu rezerwacji?
Tygodniowy limit rezerwacji jest automatycznie resetowany w każdą sobotę o godz. 23:00.
Dzięki temu co tydzień możesz ponownie korzystać z pełnej puli dostępnych rezerwacji.
Co jeżeli zostałem zablokowany i nie mogę dodawać nowych rezerwacji?
W takiej sytuacji należy się skontaktować z administratorem. Sytuacja ta zostanie rozpatrzona indywidualnie.
Czy moje dane osobowe są przetwarzane i czy jest to zgodne z RODO?
Tak, Twoje dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 — RODO. Przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji zadań parafii, takich jak prowadzenie ksiąg parafialnych oraz organizacja życia duszpasterskiego. Szczegółowe informacje o tym, jak przetwarzane są Twoje dane, jakie masz prawa oraz w jaki sposób je realizować, znajdziesz na stronie z Polityką Prywatności.
🚩 Zgłoś problem